Write to me or… send me a skirt!

Polish: Tym razem postanowiłam zaprezentować spódniczkę z tiulu w napisy. Pod spodem znajduje sie warstwa bawełny. Z niej także jest zrobiony pasek, do którego dodałam tasiemkę z aksamitu. Najbardziej ubolewam nad faktem, że pomimo starań nie jestem w stanie odszyfrować w jakim języku są napisy…

Spódnica nadaje się na spotkania z przyjaciółmi. Może bardziej wiosną lub latem… Uszyłam ją już jakiś czas temu, ale przyznam, że zapomniałam o jej istnieniu. Gdy tylko zobaczyłam czarno – biały tiul w oryginalne napisy od razu miałam wizję spódnicy. Ciekawa jestem czy coś innego także mogłoby z niego powstać. Szczerze mówiąc niespecjalnie wyobrażam sobie sukienkę z takiego tiulu… Musiałam do spódnicy dodać element aksamitny, który ostatnio jest moim znakiem rozpoznawczym. Najchętniej wszystko co szyję miałabym ochotę „uaksamicicić”. Pewnie dlatego, że miękkość i niezwykła struktura tego materiału dają poczucie ciepła i komfortu. Może tylko zimą mam ochotę na aksamit…

English: This time I have a pleasure to present a skirt with very particular white hand writing 🙂 Unfortunately, I have no idea what language is that. The belt is made of cotton with a velvet ribbon. I’m not sure why I always have to add  something velvet. That is becoming my signature. I like the structure of this fabric, its softness and delicacy.

4 uwagi do wpisu “Write to me or… send me a skirt!

Skomentuj

